Размер шрифта
A- A+
Межбуквенное растояние
Цвет сайта
A A A A
Изоображения
Дополнительно

План СППС на 2021/2022 учебный год

План работы СППС

на 2021/2022 навучальны год

 

Мэта: сацыяльная адаптацыя навучэнцаў і аптымізацыя адукацыйнага працэсу.

Задачы:

-       захаванне і ўзмацненне псіхалагічнага здароўя навучэнцаў, прафілактыка суіцыдальных паводзін;

-       прадухіленнне магчымых парушэнняў у станаўленні і развіцці асобы непаўналетніх і міжасобасных адносін;

-       павышэнне ўзроўня прававой граматнасці, папулярызацыя законапаслухмянай выявы жыцця;

-       фарміраванне бяспечных і адказных паводзін, здаровай выявы жыцця, прафілактыка залежнасцяў;

-       фарміраванне маральных і сацыяльных каштоўнасцяў;

-      сацыяльна-педагагічная падтрымка навучэнцаў і сямей, якія апынуліся ў цяжкіх жыццевых сітуацыях на падставе міжведамаснага ўзаемадзеянння з заінтарэсаванымі суб’ектамі прафілактыкі і рэабілітацыі.

 

 

Змест работы

Дата, час правядзення

Месца правядзення

Катэгорыя ўдзельнікаў

Адказны

Дыягнастычная і аналітычная работа

Абнаўленне банка дадзеных непаўналетніх па гімназіі і па мікрараёне гімназіі, сацыяльнага пашпарту гімназіі

Верасень –

студзень

 

Каб. 211

Непаўналетнія розных сацыяльных катэгорый уліку па мікрараёне

 

Педагог сацыяльны

 

Аналіз інфармацыі класных кіраўнікоў па выніках рэйдаў

Па меры

правядзення

 

Каб. 211

Непаўналетнія, якія патрабуюць асаблівай педагагічнай увагі

Педагог сацыяльны,

класныя кіраўнікі

Кантроль занятасці падлеткаў у аб’яднаннях па інтарэсах і секцыях

Штомесячна

 

 

Каб. 211

Вучні, з якімі праводзіцца ІПР, вучні на ўліку СНС

Педагог сацыяльны,

класныя кіраўнікі

Адсочванне паспяховасці і наведвання ўрокаў вучнямі, з якімі праводзіцца індывідуальная прафілактычная работа, або змешчанымі ў сацыяльна небяспечным становішчы

Штодзенна

 

Каб. 211

Вучні з якімі прводзіцца ІПР, вучні на ўліку СНС

Педагог сацыяльны,

класныя кіраўнікі

Правядзенне аналіза прафілактычнай работы па папярэджванні бездагляднасці, правапарушэнняў і злачынстваў сярод непаўналетніх

На працягу навучальнага года

 

Каб. 211

Вучні гімназіі

Намеснік дырэктара па ВР Паўлоўская Г. М., СППС

Выяўленне і ўлік навучэнцаў, якія маюць патрэбу ў псіхалагічнай дапамогі

На працягу навучальнага года

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні гімназіі

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Выяўленне і фарміраванне банка дадзеных навучэнцаў, якія патрабуюць павышанай педагагічнай увагі

На працягу навучальнага года

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні гімназіі

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Удзел у распрацоўцы і рэалізацыі планаў работы з непаўналетнімі, у дачыненні да якіх праводзіцца індывідуальна прафілактычная работа

На працягу навучальнага года

Каб. 208, 211

Навучэнцы на ўліку ў ІПР

СППС

Планаванне і арганізацыя занятасці навучэнцаў груп уліку ў перыяд канікул

На працягу навучальнага года

Каб. 208, 211

Навучэнцы груп уліку

СППС

Удзел у пасядженнях   савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў непаўналетніх

4-ая серада месяца

Каб. 208

Законныя прадстаўнікі, вучні гімназіі

Члены савета прафілактыкі, СППС, класныя кіраўнікі

Маніторынг псіхаэмацыйнага стану навучэнцаў (у рамках прафілактыкі суіцыдальных паводзін)

На працягу навучальнага года

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 6 – 11 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Псіхасацыяльнае анкетаванне вучняў на прадмет ужывання алкаголю, наркатычных і псіхатропных рэчываў і іх аналагаў

Верасень – кастрычнік

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 5 – 11 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Дыягностыка навучэнцаў, якія патрабуюць асаблівай педагагічнай увагі

На працягу навучальнага года

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні гімназіі

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Дыягностыка адаптацыі вучняў

Верасень - лістапад

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 1, 5 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Прафілактычная, інфармацыйна – асветніцкая, карэкцыйна-развіваючая работа

Афармленне кутка прававых ведаў, абнаўленне інфармацыі на сайце па пытаннях: адміністрацыйная і крымінальная адказнасць непаўналетніх,             бяспечныя паводіны, прафілактыка ўжывання тытуню, алкаголю, наркатычных рэчываў і псіхатропных сродкаў                                                           ахова дзяцінства, парады бацькам

Штомесячна

2 паверх, стэнды “Прававы куток”, “Падлетак і грамадства”

Вучні 1-11класаў

Педагог сацыяльны

Інфармацыйна-прафілактычныя заняткі:

  1. “Абавязкі гімназіста” ( 1- 4 класы);
  2. “Дысцыплінарная адказнасць непаўналетніх” (5-7 класы); “Заканадаўства аб адказнасці за ўжыванне тытуневых вырабаў( 8-11 класы);
  3. “Адказнасць за ўдзел у нефармальных моладзевых   групоўках экстрэмісцкай накіраванісці” (8-11 класы);
  4. “Бяспечныя і адказныя паводзіны ў зімовы перыяд, недапушчальнасць выкарыстання піратэхнічных сродкаў” (1-11 класы);
  5. “Маральная і прававая адказнасць за зневажэнне асобы, насілле (8-11 класы);
  6. “Недапушчальнасць ужывання псіхаактыўных рэчываў, адказнасць за дзеянні, злучаныя з незаконным абарачэннем наркотыкаў (9-11 класы);
  7. “Бяспечныя паводзіны ў летні перыяд, адказнасць за злачынствы супраць экалагічнай бяспекі прыроднага асяроддзя (1-11 класаў)

 

 

 

Верасень –

кастрычнік

 

 

 

Лістапад –

снежань

 

 

 

 

 

 

Каб. 211

 

 

 

 

 

 

Вучні гімназіі

 

 

.

 

 

 

 

 

 

Педагог сацыяльны, класныя кіраўнікі

Тэматычныя кансультацыі:

  1. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання: вольны час, яго значэнне ў фарміраванні асобы дзіцяці”;
  2. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання: заахвочванне і пакаранне дзяцей у сям’і”;
  3. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання:

самавыхаванне як умова маральнага выхавання”;

  1. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання:

самавыхаванне як умова маральнага выхавання”;

  1. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання:

фарміраванне сямейна-шлюбных каштоўнасцяў”;

  1. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання:

фарміраванне правасвядомасці і адказнасці ў сям’і”;

  1. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання:

адносіны ў сям’і: хлапчукі і дзяўчынкі”;

  1. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання:

педагагічная культура сям’і”

Субота

11.00-12.00

 

На працягу навучальнага года

Каб. 211

Бацькі вучняў гімназіі

Педагог сацыяльны

Мерапрыемствы па адаптацыі навучэнцаў 1- ых, 5 – ых класаў

Верасень - кастрычнік

Вуч. класы,

каб. 208

1, 5 класы

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Мерапрыемствы па прафілактыцы суіцыдальных паводзін навучэнцаў:

  1. Лекцыя "Стрэс у жыцці чалавека. Спосабы павышэння стрэсаўстойлівасці" (9 – 11 класы);
  2. Гадзіна зносін "Падлеткавы крызіс. Прыкметы і як яго пераадолець" (8 клас);
  3. Занятак з элементамі трэнінгу па фарміраванні бяспечных і адказных паводзін (6-7 класы);
  4. Занятак з элементамі трэнінгу "Ці ёсць сэнс у нашым жыцці?" (8 – 9 класы);
  5. Лекцыя "Псіхалагічная самадапамога ў складаных жыццёвых сітуацыях" (8 – 9 класы);
  6. Гадзіна зносін “Уплыў мікраклімату класа на здароўе” (8 класы);
  7. Занятак з элементамі трэнінгу "Паводзіны ў канфлікце" (6 – 7 класы);
  8. Гадзіна зносін “Змагаемся са стрэсам” (5 класы);
  9. Занятак з элементамі трэнінгу “Мастацтва разумець адзін аднаго” (8 класы);
  10. Занятак з элементамі трэнінгу “Гаспадар сваіх пачуццяў” (5 – 6 класы);
  11. Гадзіна зносін “Жыццёвыя мэты і мары” (11 класы)
  12. Семінар для настаўнікаў "Прафілактыка школьнага булінга"

На працягу навучальнага года

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 5 – 11 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Заняткі, лекцыі, гульні накіраваныя на выхаванне ўсвядомленага падыходу да выбару прафесіі, мерапрыемствы па падрыхтоўцы навучэнцаў да іспытаў, алімпіяд:

  1. Занятак з элементамі трэнінгу для алімпіяднікаў "Аўтагенная трэніроўка";
  2. Занятак з элементамі трэнінгу для алімпіяднікаў "Тэхналогіі эфектыўнай вучэбнай дзейнасці";
  3. Гадзіна зносін "Памылкі ў выбары прафесіі. Як іх пазбегнуць?" (9 – 11 класы);
  4. Тэматычная кансультацыя “Выбіраем профільнае навучанне” (9 класы);
  5. Занятак з элементамі трэнінгу для алімпіяднікаў “Кіраванне часам”;
  6. Занятак з элементамі трэнінгу “Маё бачанне будучай прафесіі” (9 – 11 класы);
  7. Псіхалагічная падрыхтоўка да іспытаў “Памяць і прыёмы запамінання. Метады працы з тэкстам” (9, 11 класы);
  8. Псіхалагічная гульня “Экзамен без стрэсу” (9 – 11 класы);
  9. Лекцыя “Экзаменацыйны стрэс. Прыёмы валявой мабілізацыі” (9, 11 класы);
  10. Кансультацыя для класных кіраўнікоў «Суправаджэнне вучняў у перыяд падрыхтоўкі і здачы дзяржаўных экзаменаў»

На працягу навучальнага года

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні гімназіі, настаўнікі

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Азнаямленне бацькоў аб дзеючых службах у горадзе, якія аказваюць псіхалагічную дапамогу ў крызісных сітуацыях, «тэлефонах даверу» (на выступах, праз сайт гімназіі)

Верасень

Каб. 208, сайт гімназіі

Законыя прадстаўнікі, вучні, настаўнікі

Педагог-псіхолаг К. С. Ягорава

Тэматычныя кансультацыі з законнымі прадстаўнікамі:

  1. "Ваша дзіця – першакласнік";
  2. "Бяспека вашага дзіцяці ў Інтэрнэце";
  3. "Бацькоўскія пазіцыі і стылі ўзаемадзеяння з дзецьмі»;
  4. “Псіхалагічная падтрымка падлетка ў предэкзаменацыйны перыяд”

Субота

12.00-13.00

 

На працягу навучальнага года

Каб. 208

Законыя прадстаўнікі

Педагог-псіхолаг К. С. Ягорава

Семінар-практыкум з элементамі трэнінгу "Як не згарэць на працы?”

Студзень

Каб. 208

Настаўнікі гімназіі

Педагог-псіхолаг К. С. Ягорава

Метадычная работа

Падрыхтоўка матэрыялаў да савета прафілактыкі

Штомесячна

Каб. 211

Члены савета прафілакткі,

класныя кіраўнікі

СППС,

класныя кіраўнікі

Распрацоўка   матэрыялаў:

-       сацыяльна-педагагічныя кансультацыі для бацькоў;

-       інфармацыйна-прафілактычныя гутарк;

-       па псіхалагічным асвеце навучэнцаў, настаўнікаў, бацькоў;

-       інфармацыйна-аналітычных матэрыялаў па пытаннях развіцця, выхавання, навучання і сацыялізацыі навучэнцаў;

-       рэкамендацый да тэматычных класных гадзін, заняткаў, семінараў, кансультацый;

-       распрацоўка планаў работы на навучальны год, шосты дзень тыдня, на чвэрць, канікулы

На працягу навучальнага года

Каб. 211, 208

 

СППС

Афармленне інфармацыйных стэндаў, іфармацыйнай старонкі на сайце гімназіі па зададзенай тэме

На працягу навучальнага года

Каб. 208

 

СППС

Удзел у рабоце раённых метадычных аб'яднаннях, семінарах педагогаў-псіхолагаў, педагогаў сацыяльных

Па плану

 

 

СППС

Кансультаванне ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу

Кансультацыі для законных прадстаўнікоў      

Аўторак

16.00-17.00

Субота

12.00-14.00

Каб. 211

Бацькі вучняў гімназіі

Педагог сацыяльны

 

Кансультацыі класных кіраўнікоў

 

Серада

16.00-17.00

Пятніца 14.00-15.00

Каб. 211

Класныя кіраўнікі

1-11класаў

Педагог сацыяльны

 

Сацыяльна-педагагічнае індывідуальнае і групавое кансультаванне вучняў

Панядзелак

16.00-17.00

Чацвер

16.00-17.00

Каб. 211

Вучні гімназіі

Педагог сацыяльны

 

Групавыя і індывідуальныя прафілактычна-развіваючыя заняткі з навучэнцамі

Субота

11.00-12.00

Каб. 211

Вучні гімназіі

Педагог сацыяльны

 

Індывідуальныя кансультацыі з вучнямі па запыту

Панядзелак

Чацвер

16.00 – 17.00

Каб. 208

Вучні гімназіі

Педагог-псіхолаг К. С. Ягорава

Індывідуальныя кансультацыі з настаўнікамі па запыту

Серада

15.00 – 16.00

Чацвер

17.00 – 18.00

Каб. 208

Настаўнікі гімназіі

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Індывідуальныя кансультацыі з бацькамі па запыту

Чацвер

18.30-19.30

Субота

13.00-14.00

Каб. 208

Законныя прадстаўнікі

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Работа па ахове правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх

Правядзенне работы па мікрараёне па выкананні Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь №18 ад 26 лістапада 2006 года з сем’ямі, якія стаяць на уліку ў ЖЭС, паліклініках, маюць запазычанасць па аплаце жыллева-камунальных паслуг  

Па запытах

Мікрараён гімназіі

Неплацельшчыкі, сем’і, якія стаяць на ўліку ў ЖЭС, паліклініках

Адміністрацыя, СППС

Удзел у сацыяльных расследаваннях, падрыхтоўка абагульняючай інфармацыі па выніках

Па меры паступлення інфармацыі

Каб. 208, 211

Вучні гімнзіі, непаўналетнія па мікрараене гімназіі

Адміністрацыя, СППС, класныя кіраўнікі

Удзел у арганізацыі міжведамаснага ўзаемадзеяння пры правядзенні сацыяльных расследаванняў

Па меры неабходнасці

Каб. 208, 211

Вучні гімнзіі, непаўналетнія па мікрараене гімназіі

СППС

Удзел у распрацоўцы і правядзенні мерапрыемтсваў па аказанні псіхолага-педагагічнай, сацыяльнай, педагагічнай дапамогі непаўлетнім у СНС адпаведна Пастанове савета міністраў №22 ад 15.01.2019

Па меры неабходнасці

Каб. 208, 211

Навучэнцы ў СНС

Адміністрацыя, СППС, класныя кіраўнікі

Удзел у   рэйдах «Падлетак», «Сям’я», «Вольны час», “Бяспечныя канікулы”, “Дзеці без небяспекі”

Штомесячна

Мікрараён гімназіі

Вучні гімназіі

Адміністрацыя, СППС

Кантрольныя абследаванні ўмоў жыцця і выхавання непаўналетніх у апякунскіх і прыемных сем’ях

Кастрычнік Красавік

Мікрараен гімназіі

Непаўналетнія на апецы

СППС

Сацыяльны патранат дзяцей, змешчаных у сацыяльна небяспечным становішчы, з якімі праводзіцца ІПР

Па меры выяўлення

Па месцы жыхарства непаўналетніх

Вучні на ўліку СНС, ІПР

СППС, класныя кіраўнікі

Удзел у акцыі “Сям’я без насілля”

Па графіку

РУУС

Ленінскага

р-на

 

СППС

Удзел у судовым і крымінальным працэсе

Па графіку

 

 

СППС

 

 

 

Педагог – псіхолаг                                                  К. С. Ягорава

Разделы сайта