Размер шрифта
A- A+
Межбуквенное растояние
Цвет сайта
A A A A
Изоображения
Дополнительно

ШАГ 22 апреля 2021 года

22 красавіка 2021 года для вучняў 8-11 класаў быў праведзены інфармацыйна-адукацыйны праект “ШАГ” – “Школа Актыўнага Грамадзяніна” па тэме:

“Ёсць у кожнай перамозе тваёй і маёй вясна сорак пятага года

 КРОК І “МЫ ДАВЕДВАЕМСЯ”

Змест інфармацыйных блокаў:

Вядучы знаёміў навучэнцаў з утрыманнем інфармацыйных блокаў:

«Якім коштам Перамога нам дасталася, ты памятай - ніколі не забывай!»; «Памятаць дзеля будучыні».

КРОК ІІ “МЫ РАЗВАЖАЕМ”

У гэтым блоку адбылося абмеркаванне інфармацыі, атрыманай ў КРОКУ І

Чаму мы павінны захоўваць памяць аб Вялікай Айчыннай вайне і памяць аб Вялікай Перамозе?

Перамога кавалася і ў тыле, і на фронце, і генераламі, і салдатамі, і жанчынамі, і дзецьмі. Дзеля чаго людзі гатовыя былі аддаць сваё жыццё?Што дапамагло ім выстаяць?

Што вы разумееце пад «гістарычнай памяццю»? Аргументуйце свой адказ.

Затры гады акупацы і Беларусі фашысты ператварылі ў руіны 209 гарадоў, знішчылі 9200 вёсак. Cтварылі 260 лагераў смерці і 70 гета, расстралялі, павесілі, замучылі і спалілі звыш 2 млн 200 тысяч савецкіх грамадзян. Як вы лічыце, ці павінны гэтыя факты стаць гістарычнай памяццю для ўсіх, хто жыве на зямлі, багата палітай крывёю яе абаронцаў? Аргументуйце сваё меркаванне.

Што значыць для вас і вашых аднагодкаў - прапраўнукаўтых, хто заплаціў за Вялікую Перамогу сваім жыццём, дата 9 мая? Як

Як вы адзначаеце Дзень Перамогі? Як у вашай сям'і захоўваюць памяць пра родных, якія ўдзельнічалі ў Вялікай Айчыннай вайне?

Ці згодныя вы з тым, што нельга быць патрыётам, не адчуваючы асабістай сувязі з вялікай і малой Радзімай, не ведаючы, як любілі, бераглі і абаранялі яе нашы продкі, нашы бацькі і дзяды? Аргументуйце свой пункт гледжання.

У сакавіку ў Беларусі праходзіла маштабная рэспубліканская акцыя "Прыйдзі і пакланіся. Жывая дарога памяці». Ці прымалі вы ўдзел у мерапрыемствах да дзенай акцыі? Як вы думаеце, чаму яна названа менавіта так? Хатынь-гэта помнік спаленым фашыстамі беларускім вёскам, сімвал смутку пра тых, хто згарэў у іх жыўцом. Што вы ведаеце пра  трагедыі ў Борках, Ола, Дальвы, Усакино, Шунеўке, Азарычах, аб мемарыялах «Трасцянец», «Яма», «Чырвоны Бераг»? Ці ёсць сярод вас тыя, хто пабываў у гэтых месцах? Падзяліцеся сваімі ўражаннямі.

Калі хто-небудзь з вас прымаў удзел грамадзянска-патрыятычным марафоне, прысвечаным 75-годдзю Перамогі ў Вялікай Айчыннай вайне, «Гэта трэба-не мёртвым!Гэта трэба- жывым », які быў арганізаваны на нацыянальным адукацыйным партале, раскажыце пра прадстаўленыя праекты.

На якіх прынцыпах, на вашу думку, павінны будавацца адносіны паміж народамі, каб трагедыя ХХ стагоддзя не паўтарылася?

 КРОК ІІІ “МЫ ДЗЕЙНІЧАЕМ”

У рамках дадзенага этапу класныя кіраўнікі абмеркавалі удзел навучэнцаў у наступных мерапрыемствах:

-         рэспубліканскай акцыі «Беларусь памятае»;

-         рэспубліканскай патрыятычнай акцыі «Іх подзвіг у памяці нашчадкаў захаваем»;

-         добраўпарадкаванні воінскіх пахаванняў, помнікаў, мемарыяльных комплексаў;

-         распрацоўцы экскурсійных ваенна-гістарычных маршрутаў і экскурсійных праграм па месцах воінскай славы;

-         канферэнцыі навучэнцаў «Нам гэты свет завешчана берагчы»;

-         рэспубліканскай культурна-творчай акцыі «Пасланне ветэрану»;

-         акцыях "Дом без адзіноты", "Клопат", "Ветэран жыве побач", "Жыццё як подзвіг» і інш.

Разделы сайта