|
Змест работы
|
Дата, час правядзення
|
Месца правядзення
|
Катэгорыя ўдзельнікаў
|
Адказны
|
Дыягнастычнаяі аналітычная работа
|
|
Абнаўленне банка дадзеных непаўналетніх па гімназіі і па мікрараёне гімназіі, сацыяльнага пашпарту гімназіі
|
Верасень –
студзень
|
Каб. 211
|
Непаўналетнія розных сацыяльных катэгорый уліку па мікрараёне
|
Педагог сацыяльны
Дзісько В. І.
|
|
Аналіз інфармацыі класных кіраўнікоў па выніках рэйдаў
|
Па меры
правядзення
|
Каб. 211
|
Непаўналетнія, якія патрабуюць асаблівай педагагічнай увагі
|
Педагог сацыяльны Дзісько В. І.,
класныя кіраўнікі
|
|
Кантроль занятасці падлеткаў у аб’яднаннях па інтарэсах і секцыях
|
Штомесячна
|
Каб. 211
|
Вучні, з якімі праводзіцца ІПР, вучні на ўліку СНС
|
Педагог сацыяльны
Дзісько В. І.,
класныя кіраўнікі
|
|
Адсочванне паспяховасці і наведвання ўрокаў вучнямі, з якімі праводзіцца індывідуальная прафілактычная работа, або змешчанымі ў сацыяльна небяспечным становішчы
|
Штодзенна
|
Каб. 211
|
Вучні з якімі прводзіцца ІПР, вучні на ўліку СНС
|
Педагог сацыяльны,
Дзісько В. І.,
класныя кіраўнікі
|
|
Правядзенне аналіза прафілактычнай работы па папярэджванні бездагляднасці, правапарушэнняў і злачынстваў сярод непаўналетніх
|
На працягу навучальнага года
|
Каб.211
|
Вучні гімназіі
|
Намеснік дырэктара па ВР Паўлоўская Г. М., СППС
|
|
Выяўленне і ўлік навучэнцаў, якія маюць патрэбу ў псіхалагічнай дапамогі
|
На працягу навучальнага года
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні гімназіі
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Выяўленне і фарміраванне банка дадзеных навучэнцаў, якія патрабуюць павышанай педагагічнай увагі
|
На працягу навучальнага года
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні гімназіі
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Удзел у распрацоўцы і рэалізацыі планаў работы з непаўналетнімі, у дачыненні да якіх праводзіцца індывідуальна прафілактычная работа
|
На працягу навучальнага года
|
Каб. 208, 211
|
Навучэнцы на ўліку ў ІПР
|
СППС
|
|
Планаванне і арганізацыя занятасці навучэнцаў груп уліку ў перыяд канікул
|
На працягу навучальнага года
|
Каб. 208, 211
|
Навучэнцы груп уліку
|
СППС
|
|
Удзел у пасядженнях савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў непаўналетніх
|
4-ая серада месяца
|
Каб. 208
|
Законныя прадстаўнікі, вучні гімназіі
|
Члены савета прафілактыкі, СППС, класныя кіраўнікі
|
|
Маніторынг псіхаэмацыйнага стану навучэнцаў (у рамках прафілактыкі суіцыдальных паводзін)
|
На працягу навучальнага года
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні 5-11 класаў
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Псіхасацыяльнае анкетаванне вучняў на прадмет ужывання алкаголю, наркатычных і псіхатропных рэчываў і іх аналагаў
|
Верасень – кастрычнік
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні 5-11 класаў
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Псіхалагічны аналіз асаблівасцяў адаптацыі
першакласнікаў да школы
|
Верасень – кастрычнік
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Класныя кіраўнікі 1 класаў
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Дыягностыка навучэнцаў, якія патрабуюць асаблівай педагагічнай увагі
|
На працягу навучальнага года
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні гімназіі
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Дыягностыка адаптацыі вучняў
|
Верасень – лістапад
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні 1, 5, 10 класаў
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Ананімнае анкетаванне па выяўленню выпадкаў гвалту сярод непаўналетніх
|
На працягу навучальнага года
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні 5-11 класы
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Анкета прафесійнага самавызначэння
Анкета “Прафесійныя намеры”
|
Лістапад – снежань
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні 9, 11 класы
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Дыягностыка ўзроўню эмацыйнага выгарання ў педагогаў
|
Снежань
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Настаўнікі гімназіі
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Дыягностыка ў рамках адаптацыі навучэнцаў пятых класаў (методыка Філіпса)
|
Лістапад
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні 5 класаў
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Дыягностыка кампутарнай, гульнявой і інтэрнэт-залежнасці навучэнцаў
|
Студень
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні 6-8 класы
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Дыягностыка матывацыі вучэння і эмацыйных адносін да навучання
|
Люты
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні 5 класаў
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Анкета “Профіль навучання”
|
Люты
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні 9 класаў
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Сацыяметрычнае даследаванне навучэнцаў
|
Люты – сакавік
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні 5-11 класаў
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Прафарыентацыйная дыягностыка
(псіхалагічных асаблівасцяў, прафесійных інтарэсаў і схільнасцей, намераў вучняў)
|
Красавік – май
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні 9, 11 класаў
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Дыягностыка агульных разумовых здольнасцяў
|
Красавік – май
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні 4 класаў
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Дыягностыка самаадчування, актыўнасці, настрою вучняў выпускных класаў
|
Май
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні 9, 11 класаў
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Вывучэнне ўзроўню выхаванасці
|
Май
|
Вуч. класы
|
Вучні 2-11 класаў, класныя кіраўнікі
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
Прафілактычная, інфармацыйна – асветніцкая, карэкцыйна-развіваючая работа
|
|
Афармленне кутка прававых ведаў, абнаўленне інфармацыі на сайце па пытаннях: адміністрацыйная і крымінальная адказнасць непаўналетніх, бяспечныя паводіны, прафілактыка ўжывання тытуню, алкаголю, наркатычных рэчываў і псіхатропных сродкаў ахова дзяцінства, парады бацькам
|
Штомесячна
|
2 паверх, стэнды “Прававы куток”, “Падлетак і грамадства”
|
Вучні1-11класаў
|
Педагог сацыяльны
Дзісько В. І.
|
|
Інфармацыйна-прафілактычныя заняткі:
1. “Абавязкі гімназіста” ( 1- 4 класы);
2. “Дысцыплінарная адказнасць непаўналетніх” (5-7 класы); “Заканадаўства аб адказнасці за ўжыванне тытуневых вырабаў( 8-11 класы);
3. “Адказнасць за ўдзел у нефармальных моладзевых групоўках экстрэмісцкай накіраванісці” (8-11 класы);
4. “Бяспечныя і адказныя паводзіны ў зімовы перыяд, недапушчальнасць выкарыстання піратэхнічных сродкаў” (1-11 класы);
5. “Маральная і прававая адказнасць за зневажэнне асобы, насілле (8-11 класы);
6. “Недапушчальнасць ужывання псіхаактыўных рэчываў, адказнасць за дзеянні, злучаныя з незаконным абарачэннем наркотыкаў (9-11 класы);
7. “Бяспечныя паводзіны ў летні перыяд, адказнасць за злачынствы супраць экалагічнай бяспекі прыроднага асяроддзя (1-11 класаў)
|
Верасень –
кастрычнік
Лістапад –
Снежань
Студзень
Люты- Сакавік
Красавік- Май
|
Каб. 211
|
Вучні гімназіі
|
Педагог сацыяльны
Дзісько В. І., класныя кіраўнікі
|
|
Месяц прафілактыкі суіцыдальных паводзін непаўналетніх:
1. Псіхалагічны занятак “Азбука эмоцый” (1-2 класы);
2. Псіхалагічны занятак “Пагаворым пра буллинг” (3-4 класы);
3. Занятак з элементамі псіхалагічнага трэнінгу “Трывога пад кантролем” (7-8 класы);
4. Занятак з элементамі псіхалагічнага трэнінгу “Вучымся выказваць, адрозніваць, разумець эмоцыі” (5-6 класы);
5. Цыкл заняткаў з элементамі псіхалагічнага трэнінгу “Жыць у ладу з сабой і светам” (9-11 класы)
|
Верасень - кастрычнік
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні гімназіі
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
4.
|
Цыкл адаптацыйных заняткаў з пяцікласнікамі:
1. “Я+Ты= частка класа”;
2. “Нашы ўрокі і настаўнікі”;
3. “Эмацыйная самарэгуляцыя”
|
Верасень - кастрычнік
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні 5 класаў
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Заняткі па развіццю эмацыйнага інтэлекту з навучэнцамі (у рамках восеньскіх і зімовых канікул):
• "Як паглядзець на свет вачыма іншага?";
• "Як падтрымаць сябра, калі яго крыўдзяць?";
• “Партрэт эмоцый”;
• “Эмоцыі ў целе”;
• “Эмоцыі і думкі”
|
Лістапад – снежань
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні 1-4 класаў
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
1. Прафарыентацыйны час "Сувязь профіляў навучання і навучальных прадметаў з будучай прафесійнай дзейнасцю"
(9 класы);
2. Прафарыентацыйны час
“Мае прафесійныя планы” (11 клас);
3. Заняткі з элементамі сацыяльна-псіхалагічнага трэнінгу "Кропка апоры" (6-8 класы);
4. Заняткі з элементамі сацыяльна-псіхалагічнага трэнінгу “Як спраўляцца з жыццёвымі цяжкасцямі?” (6-8 класы);
5. Занятак з элементамі псіхалагічнага трэнінгу “Кіраванне канфліктам”
(3-4 класы);
6. Занятак з элементамі псіхалагічнага трэнінгу “Жыццёвыя мэты” (5-7 класы);
7. Занятак з элементамі псіхалагічнага трэнінгу па развіццю ўпэўненасці
(5-7 клас)
|
Лістапад – снежань
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні 5-11 класаў
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
1. Прафарыентацыйны трэнінг “Стаўка на будучыню” (9-11 класы);
2. Прафарыентацыйны час "Крокі ўсвядомленага выбару" (9-11 класы);
3. Псіхалагічны занятак “Цяжкасці падлеткавага ўзросту” (7-8 класы);
4. Занятак з элементамі псіхалагічнага трэнінгу "Як справіцца з сабой не выходзячы з сябе" (5-6 класы);
5. Занятак з элементамі псіхалагічнага трэнінгу “Асабістыя межы” (8 класы);
6. Псіхалагічны занятак "Інтэрнэт-залежнасць. Я і мой смартфон» (4 класы) ;
- Занятак з элементамі сацыяльна-псіхалагічнага трэнінгу "Будзьце сабой, але ў лепшым выглядзе" (8-9 класы);
8. Занятак з элементамі сацыяльна-псіхалагічнага трэнінгу “Эфектыўныя прыёмы зносін” (6-7 класы);
9. Занятак з элементамі сацыяльна-псіхалагічнага трэнінгу “Як дасягнуць мэты” (9-11 класы);
10. Занятак з элементамі сацыяльна-псіхалагічнага трэнінгу “Людзі, значныя для мяне” (8-9 класы)
|
Студзень – сакавік
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні гімназіі
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Заняткі па развіццю эмацыйнага інтэлекту з навучэнцамі (у рамках вясновых канікул):
• "Лепім настрой";
• "Уладар эмоцый"
|
Сакавік
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні 1-4 класаў
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
1. Псіхалагічны занятак “Мае жыццёвыя планы, перспектывы і магчымасці”
(9-11 класы);
2. Псіхалагічны занятак "Пазнай сябе і тых, хто побач" (4 класы);
3. Занятак з элементамі трэнінгу “Сакрэты добразычлівага зносін” (3 класы);
4. Занятак з элементамі трэнінгу “Я і навакольныя. Як ты ставішся да людзей і як людзі ставяцца да цябе?” (7-8 класы);
5. Занятак з элементамі сацыяльна-псіхалагічнага трэнінгу “Перад далёкай дарогай” (9, 11 класы)
6. Занятак з элементамі трэнінгу “Ідзем у пяты клас” (4 класы)
|
Кастрычнік – май
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні гімназіі
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Заняткі па развіццю эмацыйнага інтэлекту з навучэнцамі (у рамках летніх канікул):
• "Сіла эмоцый";
• "Прыемныя і непрыемныя эмоцыі"
|
Чэрвень
|
Вуч. класы,
каб. 208
|
Вучні 1-4 класаў
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Семінар "Сумесная дзейнасць класных кіраўнікоў і спецыялістаў СППС»
|
Сакавік
|
Каб. 208
|
Класныя кіраўнікі
1 -11 класаў
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Лекцыя ў рамках бацькоўскага ўніверсітэта:
1. “Уплыў унутрысямейных адносін на развіццё асобы і псіхічнае здароўе дзіцяці” ;
2. “Прафілактыка праблемных паводзін падлеткаў”;
3. “Сямейныя канфлікты. Спосабы пераадолення дзіцяча-бацькоўскіх рознагалоссяў”;
4. “Залежныя паводзіны падлетка: шляхі прафілактыкі і пераадолення”
|
На працягу навучальнага года (1 раз у чвэрць)
|
Каб. 208
|
Бацькі гімназіі
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Азнаямленне бацькоў аб дзеючых службах у горадзе, якія аказваюць псіхалагічную дапамогу ў крызісных сітуацыях, «тэлефонах даверу» (на выступах, праз сайт гімназіі)
|
На працягу навучальнага года
|
Каб. 208, сайт гімназіі
|
Законыя прадстаўнікі, вучні, настаўнікі
|
Педагог-псіхолаг К. С. Ягорава
|
|
Індывідуальнае псіхолага – педагагічнае суправаджэнне навучэнцаў, якія патрабуюць асаблівай педагагічнай увагі
|
На працягу навучальнага года
|
Каб. 208
|
Вучні гімназіі
|
Педагог-псіхолаг К. С. Ягорава
|
|
Суправаджэнне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС/ ІПР
|
На працягу навучальнага года
|
Каб. 208
|
Вучні гімназіі
|
Педагог-псіхолаг К. С. Ягорава
|
|
Групавыя і індывідуальныя прафілактычна-развіваючыя заняткі з навучэнцамі
|
Субота
11.00-12.00
|
Каб.211
|
Вучні гімназіі
|
Педагог сацыяльны
Дзісько В. І.
|
Метадычная работа
|
|
Падрыхтоўка матэрыялаў да савета прафілактыкі
|
Штомесячна
|
Каб.211
|
Члены савета прафілакткі,
класныя кіраўнікі
|
СППС,
класныя кіраўнікі
|
|
Распрацоўка матэрыялаў:
- сацыяльна-педагагічныя кансультацыі для бацькоў;
- інфармацыйна-прафілактычныя гутарк;
- па псіхалагічным асвеце навучэнцаў, настаўнікаў, бацькоў;
- інфармацыйна-аналітычных матэрыялаў па пытаннях развіцця, выхавання, навучання і сацыялізацыі навучэнцаў;
- рэкамендацый да тэматычных класных гадзін, заняткаў, семінараў, кансультацый;
- распрацоўка планаў работы на навучальны год, шосты дзень тыдня, на чвэрць, канікулы
|
На працягунавучальнага года
|
Каб. 211, 208
|
|
СППС
|
|
Афармленне інфармацыйных стэндаў, іфармацыйнай старонкі на сайце гімназіі па зададзенай тэме
|
На працягу навучальнага года
|
Каб. 208
|
|
СППС
|
|
Удзел у рабоце раённых метадычных аб'яднаннях, семінарах педагогаў-псіхолагаў, педагогаў сацыяльных
|
Па плану
|
|
|
СППС
|
Кансультаванне ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу
|
|
Тэматычныя кансультацыі:
1. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання: вольны час, яго значэнне ў фарміраванні асобы дзіцяці”;
2. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання: заахвочванне і пакаранне дзяцей у сям’і”;
3. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання: самавыхаванне як умова маральнага выхавання”;
4. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання: самавыхаванне як умова маральнага выхавання”;
5. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання: фарміраванне сямейна-шлюбных каштоўнасцяў”;
6. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання: фарміраванне правасвядомасці і адказнасці ў сям’і”;
7. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання: адносіны ў сям’і: хлапчукі і дзяўчынкі”;
8. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання: педагагічная культура сям’і”
|
Субота
13.00-14.00
На працягу навучальнага года
|
Каб.211
|
Бацькі вучняў гімназіі
|
Педагог сацыяльны
Дзісько В. І.
|
|
Кансультацыі для законных прадстаўнікоў
Кансультацыі класных кіраўнікоў
Сацыяльна-педагагічнае індывідуальнае і групавое кансультаванне вучняў
|
Чацвер
18.30-19.30
Субота 1,2
13.00-14.00
Серада
15.00-16.00
Чацвер
17.00-18.00
Панядзелак
15.30-16.30
Чацвер
16.00-17.00
|
Каб. 211
|
Законныя прадстаўнікі, вучні, настаўнікі гімназіі
|
Педагог сацыяльны
Дзісько В. І.
|
|
Кансультацыя для педагогаў “Стратэгіі і меры прадухілення булінгу”
Кансультацыя для класных кіраўнікоў "Аптымізацыя ўзаемадзеяння з законнымі прадстаўнікамі навучэнцаў"
Кансультацыі з класнымі кіраўнікамі па вініках дыягностыкі адаптацыі 1-ых, 5- ых, 10-ых класаў
Кансультацыі для класных кіраўнікоў па пытаннях псіхалагічнага клімату ў вучнёўскіх калектывах (прафілактыка булінга)
Кансультацыя “Эмацыйны стан выпускнікоў і неабходная дапамога ў перыяд экзаменаў”
|
Кастрычнік
Лістапад
Снежань
Студзень
Сакавік
|
Каб. 208
|
Настаўнікі гімназіі
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Кансультацыя для бацькоў “Адаптацыя першакласніка: асаблівасці, праблемы, спосабы іх пераадолення”
|
Верасень
|
Каб. 208
|
Бацькі першакласнікаў
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
|
Індывідуальныя кансультацыі з вучнямі па запыту
Індывідуальныя кансультацыі з настаўнікамі па запыту
Індывідуальныя кансультацыі з бацькамі па запыту
|
Панядзелак
Аўторак
16.00 – 17.00
Аўторак
Серада
14.00 – 15.00
Чацвер
17.00 – 18.00
Чацвер
18.00-19.00
19.00-20.00
|
Каб. 208
|
Законныя прадстаўнікі, вучні, настаўнікі гімназіі
|
Педагог-псіхолаг
К. С. Ягорава
|
Работа па ахове правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх
|
|
Правядзенне работы па мікрараёне па выкананні Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь №18 ад 26 лістапада 2006 года з сем’ямі, якія стаяць на уліку ў ЖЭС, паліклініках, маюць запазычанасць па аплаце жыллева-камунальных паслуг
|
Па запытах
|
Мікрараён гімназіі
|
Неплацельшчыкі, сем’і, якія стаяць на ўліку ў ЖЭС, паліклініках
|
Адміністрацыя, СППС
|
|
Удзел у сацыяльных расследаваннях, падрыхтоўка абагульняючай інфармацыі па выніках
|
Па меры паступлення інфармацыі
|
Каб. 208, 211
|
Вучні гімнзіі, непаўналетнія па мікрараене гімназіі
|
Адміністрацыя, СППС, класныя кіраўнікі
|
|
Удзел у арганізацыі міжведамаснага ўзаемадзеяння пры правядзенні сацыяльных расследаванняў
|
Па меры неабходнасці
|
Каб. 208, 211
|
Вучні гімнзіі, непаўналетнія па мікрараене гімназіі
|
СППС
|
|
Удзел у распрацоўцы і правядзенні мерапрыемтсваў па аказанні псіхолага-педагагічнай, сацыяльнай, педагагічнай дапамогі непаўлетнім у СНС адпаведна Пастанове савета міністраў №22 ад 15.01.2019
|
Па меры неабходнасці
|
Каб. 208, 211
|
Навучэнцы ў СНС
|
Адміністрацыя, СППС, класныя кіраўнікі
|
|
Удзел у рэйдах «Падлетак», «Сям’я», «Вольны час», “Бяспечныя канікулы”, “Дзеці без небяспекі”
|
Штомесячна
|
Мікрараён гімназіі
|
Вучні гімназіі
|
Адміністрацыя, СППС
|
|
Кантрольныя абследаванні ўмоў жыцця і выхавання непаўналетніх у апякунскіх і прыемных сем’ях
|
Кастрычнік Красавік
|
Мікрараен гімназіі
|
Непаўналетнія на апецы
|
СППС
|
|
Сацыяльны патранат дзяцей, змешчаных у сацыяльна небяспечным становішчы, з якімі праводзіцца ІПР
|
Па меры выяўлення
|
Па месцы жыхарства непаўналетніх
|
Вучні на ўліку СНС, ІПР
|
СППС, класныя кіраўнікі
|
|
Удзел у акцыі “Сям’я без насілля”
|
Па графіку
|
РУУС
Ленінскага
р-на
|
|
СППС
|
|
Удзел у судовым і крымінальным працэсе
|
Па графіку
|
|
|
СППС
|