Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

План СППС на 2023/2024 навучальны год

План работы СППС

на 2023/2024 навучальны год

 

Мэта: сацыяльная адаптацыя навучэнцаў і аптымізацыя адукацыйнага працэсу.

Задачы:

-       садзейнічанне ў забеспячэнні абароны правоў і законных інтарэсаў навучэнцаў;

-       вывучэнне ўмоў жыцця і выхавання навучэнцаў у сям'і;

-       выяўленне і ўлік навучэнцаў, якія маюць патрэбу ў сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай дапамогі;

-       інфармаванне адміністрацыі ўстановы адукацыі, зацікаўленых органаў аб парушэнні правоў і законных інтарэсаў навучэнцаў i асоб, якія яго дапусцілі;

-       ажыццяўленне прафілактычнай работы па папярэджанні сацыяльнага сіроцтва, сямейнага недабрабыту, гвалту ў дачыненні да навучэнцаў;

-       удзел у фарміраванні ў навучэнцаў навыкаў здаровага ладу жыцця, бяспечных і адказных паводзін;

-       вывучэнне індывідуальна-псіхалагічных асаблівасцей навучэнцаў, іншых удзельнікаў адукацыйнага працэсу, асаблівасцяў развіцця калектываў навучэнцаў і педагагічных работнікаў;

-       арганізацыя асобасна-арыентаванай сацыяльна-педагагічнай, псіхалагічнай і прававой дапамогі навучэнцам, якія маюць праблемы ў зносінах, навучанні, развіцці, сацыялізацыі;

-       удзел у распрацоўцы і рэалізацыі індывідуальных планаў абароны правоў і законных інтарэсаў дзяцей, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы;

-       удзел у распрацоўцы і рэалізацыі планаў абароны правоў і законных інтарэсаў дзяцей, прызнаных маючымі патрэбу ў дзяржаўнай абароне;

-       павышэнне псіхалагічнай і прававой культуры ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу;

-       удзел у аналізе адукацыйнай дзейнасці, якая ажыццяўляецца ўстановай адукацыі;

-       распрацоўка інфармацыйна-аналітычных матэрыялаў па пытаннях развіцця, выхавання, навучання і сацыялізацыі навучэнцаў, абароны і аховы дзяцінства.

 

 

Змест работы

Дата, час правядзення

Месца правядзення

Катэгорыя ўдзельнікаў

Адказны

Дыягнастычнаяі аналітычная работа

Абнаўленне банка дадзеных непаўналетніх па гімназіі і па мікрараёне гімназіі, сацыяльнага пашпарту гімназіі

Верасень –

студзень

 

Каб. 211

Непаўналетнія розных сацыяльных катэгорый уліку па мікрараёне

 

Педагог сацыяльны

Дзісько В. І.

 

Аналіз інфармацыі класных кіраўнікоў па выніках рэйдаў

Па меры

правядзення

 

Каб. 211

Непаўналетнія, якія патрабуюць асаблівай педагагічнай увагі

Педагог сацыяльны Дзісько В. І.,

класныя кіраўнікі

Кантроль занятасці падлеткаў у аб’яднаннях па інтарэсах і секцыях

Штомесячна

 

 

Каб. 211

Вучні, з якімі праводзіцца ІПР, вучні на ўліку СНС

Педагог сацыяльны

Дзісько В. І.,

класныя кіраўнікі

Адсочванне паспяховасці і наведвання ўрокаў вучнямі, з якімі праводзіцца індывідуальная прафілактычная работа, або змешчанымі ў сацыяльна небяспечным становішчы

Штодзенна

 

Каб. 211

Вучні з якімі прводзіцца ІПР, вучні на ўліку СНС

Педагог сацыяльны,

Дзісько В. І.,

класныя кіраўнікі

Правядзенне аналіза прафілактычнай работы па папярэджванні бездагляднасці, правапарушэнняў і злачынстваў сярод непаўналетніх

На працягу навучальнага года

 

Каб.211

Вучні гімназіі

Намеснік дырэктара па ВР Паўлоўская Г. М., СППС

Выяўленне і ўлік навучэнцаў, якія маюць патрэбу ў псіхалагічнай дапамогі

На працягу навучальнага года

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні гімназіі

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Выяўленне і фарміраванне банка дадзеных навучэнцаў, якія патрабуюць павышанай педагагічнай увагі

На працягу навучальнага года

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні гімназіі

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Удзел у распрацоўцы і рэалізацыі планаў работы з непаўналетнімі, у дачыненні да якіх праводзіцца індывідуальна прафілактычная работа

На працягу навучальнага года

Каб. 208, 211

Навучэнцы на ўліку ў ІПР

СППС

Планаванне і арганізацыя занятасці навучэнцаў груп уліку ў перыяд канікул

На працягу навучальнага года

Каб. 208, 211

Навучэнцы груп уліку

СППС

Удзел у пасядженнях   савета па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў непаўналетніх

4-ая серада месяца

Каб. 208

Законныя прадстаўнікі, вучні гімназіі

Члены савета прафілактыкі, СППС, класныя кіраўнікі

Маніторынг псіхаэмацыйнага стану навучэнцаў (у рамках прафілактыкі суіцыдальных паводзін)

На працягу навучальнага года

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 5-11 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Псіхасацыяльнае анкетаванне вучняў на прадмет ужывання алкаголю, наркатычных і псіхатропных рэчываў і іх аналагаў

Верасень – кастрычнік

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 5-11 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Псіхалагічны аналіз асаблівасцяў адаптацыі

першакласнікаў да школы

Верасень – кастрычнік

Вуч. класы,

каб. 208

Класныя кіраўнікі 1 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Дыягностыка навучэнцаў, якія патрабуюць асаблівай педагагічнай увагі

На працягу навучальнага года

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні гімназіі

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Дыягностыка адаптацыі вучняў

Верасень – лістапад

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 1, 5, 10 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Ананімнае анкетаванне па выяўленню выпадкаў гвалту сярод непаўналетніх

На працягу навучальнага года

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 5-11 класы

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Анкета прафесійнага самавызначэння

Анкета “Прафесійныя намеры”

Лістапад – снежань

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 9, 11 класы

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Дыягностыка ўзроўню эмацыйнага выгарання ў педагогаў

Снежань

Вуч. класы,

каб. 208

Настаўнікі гімназіі

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Дыягностыка ў рамках адаптацыі навучэнцаў пятых класаў (методыка Філіпса)

Лістапад

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 5 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Дыягностыка кампутарнай, гульнявой і інтэрнэт-залежнасці навучэнцаў

 

Студень

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 6-8 класы

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Дыягностыка матывацыі вучэння і эмацыйных адносін да навучання

Люты

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 5 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Анкета “Профіль навучання”

Люты

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 9 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Сацыяметрычнае даследаванне навучэнцаў

Люты – сакавік

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 5-11 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Прафарыентацыйная дыягностыка

(псіхалагічных асаблівасцяў, прафесійных інтарэсаў і схільнасцей, намераў вучняў)

Красавік – май

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 9, 11 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Дыягностыка агульных разумовых здольнасцяў

Красавік – май

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 4 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Дыягностыка самаадчування, актыўнасці, настрою вучняў выпускных класаў

Май

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 9, 11 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Вывучэнне ўзроўню выхаванасці

Май

Вуч. класы

Вучні 2-11 класаў, класныя кіраўнікі

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Прафілактычная, інфармацыйна – асветніцкая, карэкцыйна-развіваючая работа

Афармленне кутка прававых ведаў, абнаўленне інфармацыі на сайце па пытаннях: адміністрацыйная і крымінальная адказнасць непаўналетніх, бяспечныя паводіны, прафілактыка ўжывання тытуню, алкаголю, наркатычных рэчываў і псіхатропных сродкаў                                                        ахова дзяцінства, парады бацькам

Штомесячна

2 паверх, стэнды “Прававы куток”, “Падлетак і грамадства”

Вучні1-11класаў

Педагог сацыяльны

Дзісько В. І.

 

Інфармацыйна-прафілактычныя заняткі:

1. “Абавязкі гімназіста” ( 1- 4 класы);

2. “Дысцыплінарная адказнасць непаўналетніх” (5-7 класы); “Заканадаўства аб адказнасці за ўжыванне тытуневых вырабаў( 8-11 класы);

3. “Адказнасць за ўдзел у нефармальных моладзевых групоўках экстрэмісцкай накіраванісці” (8-11 класы);

4. “Бяспечныя і адказныя паводзіны ў зімовы перыяд, недапушчальнасць выкарыстання піратэхнічных сродкаў” (1-11 класы);

5. “Маральная і прававая адказнасць за зневажэнне асобы, насілле (8-11 класы);

6. “Недапушчальнасць ужывання псіхаактыўных рэчываў, адказнасць за дзеянні, злучаныя з незаконным абарачэннем наркотыкаў (9-11 класы);

7. “Бяспечныя паводзіны ў летні перыяд, адказнасць за злачынствы супраць экалагічнай бяспекі прыроднага асяроддзя (1-11 класаў)

Верасень –

кастрычнік

 

 

 

 

 

 

 

Лістапад –

Снежань

 

 

Студзень

 

Люты- Сакавік

 

 

 

Красавік- Май

Каб. 211

Вучні гімназіі

 

 

 

Педагог сацыяльны

Дзісько В. І., класныя кіраўнікі

Месяц прафілактыкі суіцыдальных паводзін непаўналетніх:

1. Псіхалагічны занятак “Азбука эмоцый” (1-2 класы);

2. Псіхалагічны занятак “Пагаворым пра буллинг” (3-4 класы);

3. Занятак з элементамі псіхалагічнага трэнінгу “Трывога пад кантролем” (7-8 класы);

4. Занятак з элементамі псіхалагічнага трэнінгу “Вучымся выказваць, адрозніваць, разумець эмоцыі” (5-6 класы);

5. Цыкл заняткаў з элементамі псіхалагічнага трэнінгу “Жыць у ладу з сабой і светам” (9-11 класы)

Верасень - кастрычнік

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні гімназіі

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

4.

Цыкл адаптацыйных заняткаў з пяцікласнікамі:

1. “Я+Ты= частка класа”;

2. “Нашы ўрокі і настаўнікі”;

3. “Эмацыйная самарэгуляцыя”

Верасень - кастрычнік

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 5 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Заняткі па развіццю эмацыйнага інтэлекту з навучэнцамі (у рамках восеньскіх і зімовых канікул):

• "Як паглядзець на свет вачыма іншага?";

• "Як падтрымаць сябра, калі яго крыўдзяць?";

• “Партрэт эмоцый”;

• “Эмоцыі ў целе”;

• “Эмоцыі і   думкі”

Лістапад – снежань

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 1-4 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

1. Прафарыентацыйны час "Сувязь профіляў навучання і навучальных прадметаў з будучай прафесійнай дзейнасцю"

(9 класы);

2. Прафарыентацыйны час

“Мае прафесійныя планы” (11 клас);

3. Заняткі з элементамі сацыяльна-псіхалагічнага трэнінгу "Кропка апоры" (6-8 класы);

4. Заняткі з элементамі сацыяльна-псіхалагічнага трэнінгу “Як спраўляцца з жыццёвымі цяжкасцямі?” (6-8 класы);

5. Занятак з элементамі псіхалагічнага трэнінгу “Кіраванне канфліктам”

(3-4 класы);

6. Занятак з элементамі псіхалагічнага трэнінгу “Жыццёвыя мэты” (5-7 класы);

7. Занятак з элементамі псіхалагічнага трэнінгу па развіццю ўпэўненасці

(5-7 клас)

Лістапад – снежань

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 5-11 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

1. Прафарыентацыйны трэнінг “Стаўка на будучыню” (9-11 класы);

2. Прафарыентацыйны час "Крокі ўсвядомленага выбару" (9-11 класы);

3. Псіхалагічны занятак “Цяжкасці падлеткавага ўзросту” (7-8 класы);

4. Занятак з элементамі псіхалагічнага трэнінгу "Як справіцца з сабой не выходзячы з сябе" (5-6 класы);

5. Занятак з элементамі псіхалагічнага трэнінгу “Асабістыя межы” (8 класы);

6. Псіхалагічны занятак   "Інтэрнэт-залежнасць. Я і мой смартфон» (4 класы) ;

  1. Занятак з элементамі сацыяльна-псіхалагічнага трэнінгу "Будзьце сабой, але ў лепшым выглядзе" (8-9 класы);

8. Занятак з элементамі сацыяльна-псіхалагічнага трэнінгу “Эфектыўныя прыёмы зносін” (6-7 класы);

9. Занятак з элементамі сацыяльна-псіхалагічнага трэнінгу “Як дасягнуць мэты” (9-11 класы);

10. Занятак з элементамі сацыяльна-псіхалагічнага трэнінгу “Людзі, значныя для мяне” (8-9 класы)

Студзень – сакавік

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні гімназіі

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Заняткі па развіццю эмацыйнага інтэлекту з навучэнцамі (у рамках вясновых канікул):

• "Лепім настрой";

• "Уладар эмоцый"

Сакавік

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 1-4 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

1. Псіхалагічны занятак “Мае жыццёвыя планы, перспектывы і магчымасці”

(9-11 класы);

2. Псіхалагічны занятак "Пазнай сябе і тых, хто побач" (4 класы);

3. Занятак з элементамі трэнінгу “Сакрэты добразычлівага зносін” (3 класы);

4. Занятак з элементамі трэнінгу “Я і навакольныя. Як ты ставішся да людзей і як людзі ставяцца да цябе?” (7-8 класы);

5. Занятак з элементамі сацыяльна-псіхалагічнага трэнінгу “Перад далёкай дарогай” (9, 11 класы)

6. Занятак з элементамі трэнінгу “Ідзем у пяты клас” (4 класы)

Кастрычнік – май

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні гімназіі

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Заняткі па развіццю эмацыйнага інтэлекту з навучэнцамі (у рамках летніх канікул):

• "Сіла эмоцый";

• "Прыемныя і непрыемныя эмоцыі"

Чэрвень

Вуч. класы,

каб. 208

Вучні 1-4 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Семінар "Сумесная дзейнасць класных кіраўнікоў і спецыялістаў СППС»

Сакавік

Каб. 208

Класныя кіраўнікі

1 -11 класаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Лекцыя ў рамках бацькоўскага ўніверсітэта:

1. “Уплыў унутрысямейных адносін на развіццё асобы і псіхічнае здароўе дзіцяці” ;

2. “Прафілактыка праблемных паводзін падлеткаў”;

3. “Сямейныя канфлікты. Спосабы пераадолення дзіцяча-бацькоўскіх рознагалоссяў”;

4. “Залежныя паводзіны падлетка: шляхі прафілактыкі і пераадолення”

На працягу навучальнага года (1 раз у чвэрць)

Каб. 208

Бацькі гімназіі

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Азнаямленне бацькоў аб дзеючых службах у горадзе, якія аказваюць псіхалагічную дапамогу ў крызісных сітуацыях, «тэлефонах даверу» (на выступах, праз сайт гімназіі)

На працягу навучальнага года

Каб. 208, сайт гімназіі

Законыя прадстаўнікі, вучні, настаўнікі

Педагог-псіхолаг К. С. Ягорава

Індывідуальнае псіхолага – педагагічнае суправаджэнне навучэнцаў, якія патрабуюць асаблівай педагагічнай увагі

На працягу навучальнага года

Каб. 208

Вучні гімназіі

Педагог-псіхолаг К. С. Ягорава

Суправаджэнне навучэнцаў, якія знаходзяцца ў СНС/ ІПР

На працягу навучальнага года

Каб. 208

Вучні гімназіі

Педагог-псіхолаг К. С. Ягорава

Групавыя і індывідуальныя прафілактычна-развіваючыя заняткі з навучэнцамі

Субота

11.00-12.00

Каб.211

Вучні гімназіі

Педагог сацыяльны

Дзісько В. І.

Метадычная работа

Падрыхтоўка матэрыялаў да савета прафілактыкі

Штомесячна

Каб.211

Члены савета прафілакткі,

класныя кіраўнікі

СППС,

класныя кіраўнікі

Распрацоўка   матэрыялаў:

-       сацыяльна-педагагічныя кансультацыі для бацькоў;

-       інфармацыйна-прафілактычныя гутарк;

-       па псіхалагічным асвеце навучэнцаў, настаўнікаў, бацькоў;

-       інфармацыйна-аналітычных матэрыялаў па пытаннях развіцця, выхавання, навучання і сацыялізацыі навучэнцаў;

-       рэкамендацый да тэматычных класных гадзін, заняткаў, семінараў, кансультацый;

-       распрацоўка планаў работы на навучальны год, шосты дзень тыдня, на чвэрць, канікулы

На працягунавучальнага года

Каб. 211, 208

 

СППС

Афармленне інфармацыйных стэндаў, іфармацыйнай старонкі на сайце гімназіі па зададзенай тэме

На працягу навучальнага года

Каб. 208

 

СППС

Удзел у рабоце раённых метадычных аб'яднаннях, семінарах педагогаў-псіхолагаў, педагогаў сацыяльных

Па плану

 

 

СППС

Кансультаванне ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу

Тэматычныя кансультацыі:

1. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання: вольны час, яго значэнне ў фарміраванні асобы дзіцяці”;

2. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання: заахвочванне і пакаранне дзяцей у сям’і”;

3. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання: самавыхаванне як умова маральнага выхавання”;

4. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання: самавыхаванне як умова маральнага выхавання”;

5. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання: фарміраванне сямейна-шлюбных каштоўнасцяў”;

6. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання: фарміраванне правасвядомасці і адказнасці ў сям’і”;

7. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання: адносіны ў сям’і: хлапчукі і дзяўчынкі”;

8. “Сацыяльна-педагагічныя аспекты выхавання: педагагічная культура сям’і”

 

 

 

 

 

 

Субота

13.00-14.00

 

На працягу навучальнага года

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Каб.211

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бацькі вучняў гімназіі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагог сацыяльны

Дзісько В. І.

 

Кансультацыі для законных прадстаўнікоў

 

 

 

Кансультацыі класных кіраўнікоў

 

 

 

Сацыяльна-педагагічнае індывідуальнае і групавое кансультаванне вучняў

 

 

Чацвер

18.30-19.30

Субота 1,2

13.00-14.00

Серада

15.00-16.00

Чацвер

17.00-18.00

Панядзелак

15.30-16.30

Чацвер

16.00-17.00

 

 

 

 

 

 

Каб. 211

 

 

 

 

 

Законныя прадстаўнікі, вучні, настаўнікі гімназіі

 

 

 

 

 

 

Педагог сацыяльны

Дзісько В. І.

 

 

Кансультацыя для педагогаў “Стратэгіі і меры прадухілення булінгу”

 

Кансультацыя для класных кіраўнікоў "Аптымізацыя ўзаемадзеяння з законнымі прадстаўнікамі навучэнцаў"

 

Кансультацыі з класнымі кіраўнікамі па вініках дыягностыкі адаптацыі 1-ых, 5- ых, 10-ых класаў

 

Кансультацыі для класных кіраўнікоў па пытаннях псіхалагічнага клімату ў вучнёўскіх калектывах (прафілактыка булінга)

 

Кансультацыя “Эмацыйны стан выпускнікоў і неабходная дапамога ў перыяд экзаменаў”

Кастрычнік

 

Лістапад

 

 

 

Снежань

 

 

Студзень

 

 

 

Сакавік

Каб. 208

Настаўнікі гімназіі

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Кансультацыя для бацькоў “Адаптацыя першакласніка: асаблівасці, праблемы, спосабы іх пераадолення”

 

Верасень

Каб. 208

Бацькі першакласнікаў

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Індывідуальныя кансультацыі з вучнямі па запыту

 

 

Індывідуальныя кансультацыі з настаўнікамі па запыту

 

 

 

Індывідуальныя кансультацыі з бацькамі па запыту

Панядзелак

Аўторак

16.00 – 17.00

Аўторак

Серада

14.00 – 15.00

Чацвер

17.00 – 18.00

Чацвер

18.00-19.00

19.00-20.00

Каб. 208

Законныя прадстаўнікі, вучні, настаўнікі гімназіі

Педагог-псіхолаг

К. С. Ягорава

Работа па ахове правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх

Правядзенне работы па мікрараёне па выкананні Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь №18 ад 26 лістапада 2006 года з сем’ямі, якія стаяць на уліку ў ЖЭС, паліклініках, маюць запазычанасць па аплаце жыллева-камунальных паслуг  

Па запытах

Мікрараён гімназіі

Неплацельшчыкі, сем’і, якія стаяць на ўліку ў ЖЭС, паліклініках

Адміністрацыя, СППС

Удзел у сацыяльных расследаваннях, падрыхтоўка абагульняючай інфармацыі па выніках

Па меры паступлення інфармацыі

Каб. 208, 211

Вучні гімнзіі, непаўналетнія па мікрараене гімназіі

Адміністрацыя, СППС, класныя кіраўнікі

Удзел у арганізацыі міжведамаснага ўзаемадзеяння пры правядзенні сацыяльных расследаванняў

Па меры неабходнасці

Каб. 208, 211

Вучні гімнзіі, непаўналетнія па мікрараене гімназіі

СППС

Удзел у распрацоўцы і правядзенні мерапрыемтсваў па аказанні псіхолага-педагагічнай, сацыяльнай, педагагічнай дапамогі непаўлетнім у СНС адпаведна Пастанове савета міністраў №22 ад 15.01.2019

Па меры неабходнасці

Каб. 208, 211

Навучэнцы ў СНС

Адміністрацыя, СППС, класныя кіраўнікі

Удзел у   рэйдах «Падлетак», «Сям’я», «Вольны час», “Бяспечныя канікулы”, “Дзеці без небяспекі”

Штомесячна

Мікрараён гімназіі

Вучні гімназіі

Адміністрацыя, СППС

Кантрольныя абследаванні ўмоў жыцця і выхавання непаўналетніх у апякунскіх і прыемных сем’ях

Кастрычнік Красавік

Мікрараен гімназіі

Непаўналетнія на апецы

СППС

Сацыяльны патранат дзяцей, змешчаных у сацыяльна небяспечным становішчы, з якімі праводзіцца ІПР

Па меры выяўлення

Па месцы жыхарства непаўналетніх

Вучні на ўліку СНС, ІПР

СППС, класныя кіраўнікі

Удзел у акцыі “Сям’я без насілля”

Па графіку

РУУС

Ленінскага

р-на

 

СППС

Удзел у судовым і крымінальным працэсе

Па графіку

 

 

СППС

Раздзелы сайта