26 студзеня ў 8.00 для вучняў 8-11 класаў адбудзецца інфармацыйна- адукацыйны праект ШАГ- Школа Актыўнага Грамадзяніна-па тэме "Гонар за Беларусь. Навука і інавацыі- сучаснасць і будучыня нашай эканомікі".
Матэрыялы да правядзення
УВАГА!
22 снежня 2022 года адбудзецца
Школа Актыўнага Грамадзяніна для навучэнцаў 8-11 класаў
Тэма: «Гонар за Беларусь. Зберагаем мінулае. Шануем сучаснае. Будуем будучыню» (вынікі Года гістарычнай памяці)
Змест інфармацыйных блокаў:
КРОК І “МЫ ДАВЕДВАЕМСЯ”
Вядучызнаёміцьнавучэнцаў зутрыманнемінфармацыйныхблокаў:
«Без тэрміна даўнасці (пошукавая і даследчая дзейнасць)»;
«Нам ёсць чым ганарыцца, нам ёсць што захоўваць»;
«Гістарычная памяць – сувязь часоўі пакаленняў».
КРОК ІІ “МЫ РАЗВАЖАЕМ”
Блок«Без тэрміна даўнасці (пошукавая і даследчая дзейнасць)»
Блок «Нам есць чым ганарыцца, нам есць што захоўваць »
(https://soyuz.by/aktualno/lukashenko-napravil-privetstvie-uchastnikam-mezhdunarodnoy-konferencii-istoricheskaya-pamyat-velikaya-pobeda-dobytaya-edinstvom)
Блок «Гістарычная памяць – сувязь часоўі пакаленняў».
(https://www.belta.by/president/view/lukashenko-nado-razvivat-molodezhnye-patrioticheskie-proekty-s-rossiej-i-drugimi-sosedjami-521549-2022/
КРОК ІІІ “МЫ ДЗЕЙНІЧАЕМ”
Наколькі актуальная для вас тэма сённяшняй гутаркі?
У рамках дадзенага этапа можна прапанаваць вучням:
прыняць удзелу:
- рэспубліканскім конкурсе юных экскурсаводаў;
- у акцыях падобраўпарадкаванні помнікаў воінскай славы;
- у падрыхтоўкі відыясюжэтаў на тэму «Памяць скрозь гады. ВынікіГода гістарычнай памяці»;
- у распрацоўцы квэста па тэме «Вялікая Айчынная вайна 1941-1945 гг.»;
– наведаць Беларускідзяржаўны музей гісторыі Вялікай Айчыннай вайны;
– здзейсніць маршруты шостага школьного дня па памятных месцах сталіцы, якія звязаны з генацыдам жыхароў Беларусі ў гады Вялікай Айчыннай вайны;
– працягваць вывучаць сямейны архіў;
УВАГА!
24 лістапада 2022 года адбудзецца
Школа Актыўнага Грамадзяніна для навучэнцаў 8-11 класаў!
Тэма: «Гонар за Беларусь. Наша прамысловасць – надзейны фундамент незалежнасці» (развіццё машынабудавання, хімічнай і нафтахімічнай прамысловасці, вытворчасць калійных угнаенняў)»
Змест інфармацыйных блокаў:
КРОК І “МЫ ДАВЕДВАЕМСЯ”
Вядучызнаёміцьнавучэнцаў зутрыманнемінфармацыйныхблокаў:
«Машынабудаванне – апора і рухаючая сіла эканомікі нашай краіны»;
«Беларусь – “краіна вялікай хіміі”»;
«Горна-абагачальны камбінат ААГ «Беларуськалій» – нацыянальны здабытак Рэспублікі Беларусь»;
КРОК ІІ “МЫ РАЗВАЖАЕМ”
Вядучыарганізоўвае абмеркавание інфармацыі, атрыманай у ШАГе 1.
Блок«Машынабудаванне – апора і рухаючая сіла эканомікі нашай краіны»;
Блок «Беларусь – “краіна вялікай хіміі”»;
Блок «Горна-абагачальны камбінат ААГ «Беларуськалій» – нацыянальныздабытак Рэспублікі Беларусь»;
КРОК ІІІ “МЫ ДЗЕЙНІЧАЕМ”
Наколькі актуальная для вас тэма сённяшняй гутаркі?
У рамках дадзенага этапа можна прыняць удзел у наступных мерапрыемствах:
- арганізацыі выставы тэхнічнай творчасці навучэнцаў;
- складанні ментальнай карты "Хімія ў жыцці чалавека";
- распрацоўцы рэкламнага плаката "Прадукцыя НПЗ Беларусі";
- складанні ТОП-5 дасягненняў у прамысловасці свайго рэгіёна;
- распрацоўцы рэкламы "Уражанні ад экскурсіі на прадпрыемства";
- у конкурсе на лепшы рэкламны слоган для экскурсіі (напрыклад, «Экскурсія, на якой не пазяхаеш») або слоган для прыцягнення навучэнцаў да наведвання прадпрыемства (напрыклад, «Такога больш нідзе не ўбачыш!»);
- распрацоўцы рэкламных плакатаў прамысловых прадпрыемстваў для размяшчэння ў гарадскім транспарце.
ГОНАР ЗА БЕЛАРУСЬ. ДЗЯРЖАЎНАЯ СІСТЭМА ПРАВАВОЙ ІНФАРМАЦЫІ
Такую тэму абмяркуюць вучні 8-11 класаў 27 кастрычніка ў рамках праекта «ШАГ: Школа Актыўнага Грамадзяніна»
У фокусе абмеркавання: Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь, прававая культура грамадзян,актыўная грамадзянская пазіцыя, дзяржаўныя інфармацыйна-прававыя рэсурсы, узаемадзеянне грамадзян і дзяржавы па прававых пытаннях
Дзяржаўная сістэма прававой інфармацыі – гонар незалежнай Беларусі, яе апора і важны інструмент устойлівага развіцця.

УВАГА!
22 верасня 2022 года адбудзецца
Школа Актыўнага Грамадзяніна для навучэнцаў 8-11 класаў
Тэма: «Гонар за Беларусь. Актыўнае лета актыўнага грамадзяніна»
Змест інфармацыйных блокаў:
КРОК І “МЫ ДАВЕДВАЕМСЯ”
Вядучы знаёміць навучэнцаў з утрыманнем інфармацыйных блокаў:
«Адзін маршрут – агульная памяць»;
«Лета – час дзейнічаць: ад зарадкі да працоўных рэкордаў».
КРОК ІІ “МЫ РАЗВАЖАЕМ”
Блок«Адзін маршрут – агульная памяць»
Блок «Лета – час дзейнічаць: ад зарадкі да працоўных рэкордаў»
КРОК ІІІ “МЫ ДЗЕЙНІЧАЕМ”
Наколькі актуальная для вас тэма сённяшняй гутаркі?
– Якімі магчымасцямі, якія прадаставіла дзяржава вучням, вы карысталіся ў час летніх канікул?
У рамках дадзенага этапа можна прапанаваць вучням:
прыняць удзелу адкрытым дыялоге «Гавораць удзельнікі“Поезда Памяти”»;
вывучыць сямейны архіў;
скласці памяткі «Як правільнаарганізаваць канікулы»;
скласці буклет «Канікулы з карысцю» ці «100 ідэй: як правесці лета».