Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Анонс ШАГа на 22 кастрычніка 2020 года

УВАГА!

22 кастрычніка 2020 года адбудзецца Школа Актыўнага Грамадзяніна для навучэнцаў 8-11 класаў.

Тэма: « ААН- 75гадоў:гісторыя дзейнасці,асноўныядасягненні іініцыятывыРэспублікіБеларусьу складзеААН »

Змест інфармацыйных блокаў:

КРОК І “МЫ ДАВЕДВАЕМСЯ”

Вядучызнаёміць са зместамінфармацыйныхблокаў:
ААН- 75гадоў:гісторыя дзейнасціміжнароднайарганізацыі;
Асноўныя дасягненніі ініцыятывыРэспублікіБеларусьу складзеААН.

КРОК ІІ “МЫ РАЗВАЖАЕМ”

Вядучы арганізоўвае абмеркаванне інфармацыі, атрыманай у КРОКУ І.

Чамуі каліўзнікла ідэястварэння ААН?
-Яквылічыце,чаму арганізацыяатрымалатакую назву?
-Яквыдумаеце,чамуменавіта24кастрычнікалічыццаднём заснаванняААН?
-Колькідзяржаўз'яўляеццачленаміААН уцяперашнічас?
-Дзезнаходзіццаштаб-кватэраААН?
-Якая мэтаіасноўныянапрамкі дзейнасціААН?
-Чамуў 1945годзе былопрынятарашэннеаб уключэнніБССРу складчленаў-заснавальнікаўААН?

-У якіхнапрамках дзейнасціААНпрымалаі прымаеактыўны ўдзелБеларусь?
-З якіміініцыятывамівыступалаБеларусьуААН?
-Якіяпрыярытэтныяпытанні,якіябудуцьразглядацца ўрамкахсупрацоўніцтва ААНі Беларусі ўсферыўстойлівагаразвіцця ў2021-2025гадах?

-Прадстаўніцтва якіх праграм, агенцтваў і арганізацый сістэмы ААН функцыяніруюць у Рэспубліцы Беларусь?
-Праграма «Зялёныя школы" была адаптаваная для Беларусі ў рамках праекта Праграмы развіцця ААН «Павышэнне экалагічнай інфарміраванасці моладзі праз установу і развіццё « Зялёных школ »у Беларусі». Сёння ў Беларусі каля 50-ці ўстаноў маюць спецыяльны сертыфікат «Зялёнай школы». Ці ўдзельнічаеце вы ў гэтым праекце? Калі так, то што ўжо зроблена вамі ў гэтым кірунку?
-Як Вы думаеце, чаму Беларусь была і застаецца адказным членам ААН?

КРОК ІІ “МЫ ДЗЕЙНІЧАЕМ”

Наколькі актуальная для вас тэма сённяшняй гутаркі?

У рамках дадзенага этапу можна абмеркаваць:
удзел моладзі ў рэспубліканскай экалагічнай акцыі па пытаннях паасобнага збору адходаў і іншых другасных матэрыяльных рэсурсаў «Хто, калі не мы!»;
удзел вучняў у адукацыйным праекце «Зялёныя школы», выбраўшы адзін з кірункаў:«Біяразнастайнасць», “Энергазберажэнне”, “Водазберажэнне”, “Якасць атмасфернага паветра”, “Інфармацыйна-экалагічныя мерапрыемствы па рабоце з мясцовай супольнасцю»

 

Раздзелы сайта