УВАГА!
22 кастрычніка 2020 года адбудзецца Школа Актыўнага Грамадзяніна для навучэнцаў 8-11 класаў.
Тэма: « ААН- 75гадоў:гісторыя дзейнасці,асноўныядасягненні іініцыятывыРэспублікіБеларусьу складзеААН »
Змест інфармацыйных блокаў:
КРОК І “МЫ ДАВЕДВАЕМСЯ”
Вядучызнаёміць са зместамінфармацыйныхблокаў:
ААН- 75гадоў:гісторыя дзейнасціміжнароднайарганізацыі;
Асноўныя дасягненніі ініцыятывыРэспублікіБеларусьу складзеААН.
КРОК ІІ “МЫ РАЗВАЖАЕМ”
Вядучы арганізоўвае абмеркаванне інфармацыі, атрыманай у КРОКУ І.
Чамуі каліўзнікла ідэястварэння ААН?
-Яквылічыце,чаму арганізацыяатрымалатакую назву?
-Яквыдумаеце,чамуменавіта24кастрычнікалічыццаднём заснаванняААН?
-Колькідзяржаўз'яўляеццачленаміААН уцяперашнічас?
-Дзезнаходзіццаштаб-кватэраААН?
-Якая мэтаіасноўныянапрамкі дзейнасціААН?
-Чамуў 1945годзе былопрынятарашэннеаб уключэнніБССРу складчленаў-заснавальнікаўААН?
-У якіхнапрамках дзейнасціААНпрымалаі прымаеактыўны ўдзелБеларусь?
-З якіміініцыятывамівыступалаБеларусьуААН?
-Якіяпрыярытэтныяпытанні,якіябудуцьразглядацца ўрамкахсупрацоўніцтва ААНі Беларусі ўсферыўстойлівагаразвіцця ў2021-2025гадах?
-Прадстаўніцтва якіх праграм, агенцтваў і арганізацый сістэмы ААН функцыяніруюць у Рэспубліцы Беларусь?
-Праграма «Зялёныя школы" была адаптаваная для Беларусі ў рамках праекта Праграмы развіцця ААН «Павышэнне экалагічнай інфарміраванасці моладзі праз установу і развіццё « Зялёных школ »у Беларусі». Сёння ў Беларусі каля 50-ці ўстаноў маюць спецыяльны сертыфікат «Зялёнай школы». Ці ўдзельнічаеце вы ў гэтым праекце? Калі так, то што ўжо зроблена вамі ў гэтым кірунку?
-Як Вы думаеце, чаму Беларусь была і застаецца адказным членам ААН?
КРОК ІІ “МЫ ДЗЕЙНІЧАЕМ”
Наколькі актуальная для вас тэма сённяшняй гутаркі?
У рамках дадзенага этапу можна абмеркаваць:
удзел моладзі ў рэспубліканскай экалагічнай акцыі па пытаннях паасобнага збору адходаў і іншых другасных матэрыяльных рэсурсаў «Хто, калі не мы!»;
удзел вучняў у адукацыйным праекце «Зялёныя школы», выбраўшы адзін з кірункаў:«Біяразнастайнасць», “Энергазберажэнне”, “Водазберажэнне”, “Якасць атмасфернага паветра”, “Інфармацыйна-экалагічныя мерапрыемствы па рабоце з мясцовай супольнасцю»